Este intr-adevar adevarat ca Cenusareasa arata ca pantofii noi pot schimba total viata unei femei. Acum, imaginati-va ca purtati cei mai extravaganti pantofi pentru femei de acolo. Nu putem nega ca schimba atat de mult viata. In acest scop, va vom ajuta sa alegeti pantofii perfecti, scumpi, disponibili pe piata.
- Potrivire: Alegeti pantofi cu latimea unui deget intre cel mai lung deget de la picior si capatul pantofului pentru o potrivire confortabila.
- Intretinere: curatati-va pantofii o data la doua saptamani cu spray rezistent la apa si protejati-i de lumina directa a soarelui si umezeala pentru a evita deteriorarea.
- Accesorii: Imperecheaza-ti pantofii de designer cu gleznele cu margele sau cu sarm sau cu inele decorative sau stivuitoare pentru un aspect elegant.
- Ocazie: Asortati pantofi negri, maro sau bleumarin cu tinute formale si pantofi portocalii, violet intens si rosu aprins cu tinute casual.
Incaltaminte de lux – in intreaga lume
Studiul a acoperit 100 dintre cele mai mari companii de incaltaminte de lux din lume. La nivel global, piata de incaltaminte de lux este estimata la 29,15 miliarde USD in prezent si este de asteptat sa creasca cu 4,07% pana in 2027. In plus, sondajul a aratat ca Statele Unite au generat cele mai mari venituri pe piata de lux in 2023, cu 7.028 milioane USD.
Venituri pe segmentul Incaltaminte de lux
Tot ce va trebui sa faceti este sa derulati in jos si sa vedeti ce va oferim in acest articol.
Daca nu esti sigur ce brand sa alegi, mai jos este ghidul care te va ajuta sa alegi cea mai dorita pereche de pantofi de ultima generatie pe care ai visat sa o imbraci pentru urmatoarea mare petrecere. Asa ca, fara sa te tii, mergi mai departe si verifica-le.
Cele mai scumpe marci de incaltaminte din lume
- Miu Miu
- Christian Louboutin
- Manolo Blahnik
- Jimmy Choo
- Walter Steiger
- Alexander McQueen
- Brian Atwood
- Stuart Weitzman
- Louis Vuitton
- Gucci
Cele mai scumpe 11 marci de pantofi pentru femei din lume
1. Miu Miu
Nu multi stiu ca Miuccia Prada a conceput numele Miu Miu din porecla familiei. In timp ce Prada a oferit clientilor sai modele minimaliste, elegante si sofisticate, Miu Miu a cazut de cealalta parte a spectrului. Parerea lui Miu Miu asupra modei a fost mai degraba rebela, zgomotoasa si eclectica, ceva de care oamenii s-au indragostit imediat. Brandul a conceput conceptele de couture, lux si feminism, care erau orice altceva decat mainstream pe atunci. Strategia, colectiile, fotografiile, etc. au fost indraznete, ramanand fidele motto-ului sau. Pantofii acestui brand generos continua sa fascineze femeile pana in ziua de azi.
Kay, o pasionata de machiaj si blogger, detaliaza experienta ei de a cheltui o avere cu prima ei pereche de Jimmy Choos. Mergea inainte si inapoi in mintea ei cu privire la pantofii pe care si-o dorea si cand, in sfarsit, a facut pasul si i-a luat, a fost nespus de bucuroasa. Kay scrie: „Cand am primit pantofii, am murit putin. Am fost atat de coplesita incat am plans. Nu-mi venea sa cred, am in sfarsit o pereche de pantofi de designer ca oh, Dumnezeule! Pantofii au fost ambalati foarte bine si draguti, au venit intr-o cutie maro, in interior este evident cutia mea de pantofi Jimmy Choo si au folosit straturi si straturi de hartie neagra pentru a proteja cutia de pantofi (i).”
Miu Miu este fondat de Miuccia Prada, nepoata Mariei Prada (fondatorul Prada). Ea continua sa conduca impreuna brandul elegant al bunicii sale, precum si propriul ei brand premium.
2. Christian Louboutin
Veti recunoaste un „Louboutin” cand il vedeti. Partea fascinanta a povestii lui Louboutin este ca a dat din intamplare sa creeze pantofi. A fost exclus de la scoala si a ajuns sa ocupe mai multe locuri de munca. A inceput sa lucreze ca designer de pantofi independent la inceputul anilor 80. Dupa cativa ani, si-a inceput eticheta. A dat intamplator ideea talpilor rosii revolutionare dupa ce si-a vazut asistenta vopsindu-si unghiile in rosu. In curand, pantofii au inceput sa castige popularitate. Unii dintre ei aveau tocuri periculos de inalte. Chiar si cu toate problemele contrafacute si cu batalia juridica cu YVS pentru talpile rosii, Louboutin ramane unul dintre cele mai opulente marci de pantofi din intreaga lume.
3. Manolo Blahnik
Manolo Blahnik este adesea mentionat ca omul sfant cu tocuri. El crede cu fermitate in puterea tocurilor si le face manual cu acelasi nivel de pasiune . Designurile sale sunt autentice, personalizate si nu sunt produse in serie. Cand a cunoscut-o pe Diana Vreeland (in 1968), care era redactorul sef al Vogue, a pornit in calatoria sa de fabricare de pantofi. Si-a prezentat prima colectie de pantofi in 1971 si de atunci nu a mai privit inapoi. Creatiile sale pline de farmec au fost etalate pe covoare rosii, filme si emisiuni TV, iar de catre cele mai mari nume de la Hollywood – Manolo Blahnik este adevarata afacere!
4. Jimmy Choo
De la Printesa Diana la Carrie Bradshaw, Jimmy Choo are cea mai loiala si cea mai elita baza de clienti in comparatie cu celelalte marci de lux. Jimmy Choo a fost inceput de Choo Yeang Keat, un designer malaezian care provine dintr-o familie de designeri de pantofi, dar niciunul dintre ei nu a decolat la acest nivel. A inceput prin a proiecta pantofi la comanda, o idee care s-a raspandit ca focul. A devenit „designerul” intr-o clipa. De la adidasi la pantofi, Jimmy Choo are un ochi pentru detalii pe care nimeni altcineva nu pare sa le ofere si de aceea munca lui continua sa fie o fascinatie pentru oamenii de toate clasele.
5. Walter Steiger
Walter Steiger a fost un designer din Geneva care si-a inceput brandul in 1932 si a facut pantofi eleganti cu materiale unice, creand modele inedite chiar si pentru acea epoca. Fiul sau mai mare, Walter Steiger Jr, s-a inspirat de la tatal sau si a preluat afacerea familiei. Walter Steiger (Jr) a deschis un butic la Paris in 1974, care a castigat o popularitate masiva. A continuat sa infiinteze magazine in Milano, Londra, New York etc. Cu maiestrie traditionala, tehnici unice si materiale de inalta calitate, pantofii sai raman inca in top in sectorul incaltamintei de lux. Compania este acum condusa de fiica sa Laura, care a relansat brandul sub numele de Tank Steiger.
6. Alexander Mcqueen
Alexander McQueen seamana mai degraba cu marcile de lux in varsta fondate acum aproximativ 25 de ani. Cu toate acestea, cu genul de modele excentrice oferite de McQueen, a castigat popularitate destul de repede. Alexander McQueen a inceput ca designer in Givenchy si a devenit designer-sef in cel mai scurt timp. A iesit si a inceput un brand sub numele sau, proiectand lucruri ca nimeni altul. Oamenii spun ca doar daca ai gusturi ca Lady Gaga, te vei conecta la astfel de accesorii ciudate, dar nu este adevarat. Doar o pereche de pantofi ai lui te poate deosebi si merita investitia.
7. Brian Atwood
„Libertatea consta in a fi indraznet.” Brian Atwood si-a inceput brandul cu aceasta filozofie si crede cu tarie ca nu ar trebui niciodata sa faci compromisuri cu ceea ce faci. Brian Atwood a fost unul dintre putinii designeri care au fost angajati direct de Versace in Italia. Perioada lui de succes l-a indemnat sa exploreze mai departe acest lucru. Asa a inceput unul sub numele sau in 2001 si a pornit pe o nota inalta. Intotdeauna a crezut ca incaltamintea ar putea fi o afacere pentru o tinuta, dar nu a stiut niciodata ca va incepe cu adevarat sa le proiecteze pana cand Versace i-a atribuit acest rol. Brandul sau a devenit nu doar cel mai cautat brand de pantofi de lux, ci si o eticheta care este un competitor puternic pe segmentul de lux.
Brian este membru al Consiliului creatorilor de moda din America si a fost onorat cu premiul CFDA Swarovski Perry Ellis (pentru cel mai bun design de accesorii) si premiul „Designer of the Year” de Footwear News.
8. Stuart Weitzman
Stuart Weitzman si-a inceput cariera creand pantofi pentru magazinul de pantofi la moda al tatalui sau, numit „Seymour Shoes”, din Massachusetts. A luat o pauza pentru a-si urma studiile la Wharton School, apoi s-a intors pentru a se alatura afacerii de familie. Cu toate acestea, compania a fost vanduta curand unei companii din Spania din cauza disparitiei tatalui sau. Dar, a continuat sa proiecteze pentru companie timp de douazeci de ani si l-a rascumparat in 1994. Pantofii sai au inceput sa castige popularitate si au devenit in curand un lucru pe covoarele rosii. Cei mai populari au fost pantofii din platina si cei impanziti cu diamante, care valorau mai mult de un milion de dolari. El detine un record pentru fabricarea celor mai scumpi si stilati pantofi de dama – in valoare de 3 milioane de dolari. El foloseste materiale unice si face unii dintre cei mai scumpi pantofi de designer, care nu sunt ceva ce gasesti peste tot. Stuart Weitzman a fost preluat de Coach in urma cu cativa ani, dar Weitzman a fost retinut ca designer sef al marcii.
9. Louis Vuitton
Un nume care nu are nevoie de prezentare! Este o marca dupa care jura elita si nu doar pentru genti de mana, genti de bagaje, accesorii si imbracaminte, ci si pentru incaltaminte. Brandul are peste 150 de ani, dar a crescut constant. Louis Vuitton sau LV este un exemplu clasic de modele clasice care va ofera o perspectiva de lux, spre deosebire de majoritatea marcilor mari.
10. Gucci
Gucci, un brand italian cu sediul in Florenta, este un element de baza pentru elita. Este cunoscut pentru calitatea impecabila si pentru articolele din piele de lux concepute exclusiv – de la genti de mana si bagaje pana la genti si pantofi. Guccio Gucci si-a creat o nisa jucandu-se cu detalii si experimentand cu materiale care altfel nu erau cunoscute. De aceea, detaliul mocasinii legendari Gucci a fost un succes substantial si ramane in continuare unul dintre cei mai discutati pantofi din industrie. La fel ca multe dintre celelalte marci de lux, Gucci si-a extins aripile in comertul cu amanuntul, pe langa faptul ca are magazinele sale emblematice si exclusive. Chiar si dupa nouazeci de ani, continua sa ramana inovatoare si este intotdeauna in prim-plan.
11. Chanel
Chanel, emblematica casa de moda franceza, este sinonima cu eleganta atemporala si luxul linistit. Renumit pentru maiestria sa rafinata, Chanel este specializata in articole din piele de lux, care desigur includ genti de mana si pantofi superbi. Brandul a captivat pasionatii de moda de zeci de ani cu design-ul sau rafinat si atentia la detalii, iar pantofii sai sunt celebrati pentru confortul si stilul lor. Angajamentul lui Coco Chanel fata de inovatie este evident in fiecare pereche care este realizata pana in ziua de azi, facandu-le un simbol al rafinamentului de durata. Cu buticuri din intreaga lume, Chanel se asigura ca mostenirea sa ramane accesibila cunoscatorilor de moda de pretutindeni. Fiecare pas al unui pantof Chanel este o dovada a gratiei sale atragatoare care va va infrumuseta picioarele si va va face sa va simtiti frumos cu incredere.